fredag, augusti 05, 2011

Hemfärd




Idag är det fredag och det regnar. Vi har haft sol i 12 dagar!!! Om ett par timmar åker vi hem till stan igen, känns rätt skönt faktiskt. Dock måste jag ändå säga att jag älskar det här simpla livet. Bara vara... inga måsten. Gå osminkad och med håret på skaft. Gå i samma strandkläder varje dag. Duscha efter dagens sista, salta bad och känna hur dagens bränna börjar framträda.




Rött blir brunt, eller vad säger ni, mina vänner hemma i stan?!

Nästa vecka blir det massa nya recept att testa! Håll ut :-)

- Av Sara via iPhone

2 kommentarer:

Sofia Karlsson sa...

Hej Sara!
Liten värld, hittade din blogg via Matplatsens blogg som jag alltid läser!
Jag fick aldrig riktigt sagt Hejdå och lycka till, till dig och Anna innan semestern och nu när vi kommer tillbaka så har ni väl slutat?!
Lycka till med era nya jobb och hoppas ni kommer att trivas!
Vi kommer att sakna er mycket på förskolan, både jag och Timmy..
Hälsa gärna Anna också!
Kram Sofia och Timmy

Sara sa...

Hej Sofia! Ja världen är grymt liten. Jag är också en trogen läsare till Matplatsen :-)

Ja, vi har slutat och börjar våra nya jobb v 33. Känns spännande men det var jobbiga veckor före semestern. Många tårar eftersom man fått sån fin kontakt med er föräldrar och barn. Kommer sakna er också, jag har ju haft förmånen att få ha Timmy som mentorsbarn under hela min tid på förskolan :-)

Hälsa Timmy! Jag ska hälsa Anna också.

Kram Sara