torsdag, december 01, 2011

Julpyntat...

 "Klassisk" 7-armad ljusstake, 149 kr, från Rusta

"GOD JUL", träbokstäver från Ullared, pris bortglömt.
Löparen är från Daniels farfar och visst är den fin?!

 Träljusbehållare, 9 kr, från ÖoB

Mitt fina fat från Indiska, 149 kr. Blandade
ljushållare från Indiska, Ikea och Pb Home

Den här fina, klassiska, ljusstaken hade Daniel
när vi träffades, 2008, och den håller än tycker jag

Min amaryllis håller på att slå ut. Men vit?
Tycker mer det ser ut som den är rosa :-)

Hej på er, kära läsare. Har sedan i i tisdags legat totalt däckad av migrän. Sovit, sovit, sovit och sovit. Idag öppnar jag datorn för första gången sen i helgen (vilket har varit skönt). Mår bättre idag, trodde jag skulle kunna jobba, men det satte kroppen stopp för i morse. Satsar på jobb imorgon istället.

Jag har lovat er bilder på mitt julpynt ... här har ni några. Kan inte utsätta er för allt ...

Hur mycket har ni pyntat?

1 kommentar:

Malin sa...

Usch migrän är inte kul, jag fick mitt första migränanfall för några dagar sedan så jag vet! Här är allt pyntat och klart förutom granen, hade nog pyntat den oxå om jag haft någon ;-) Letar efter just DEN perfekta plastgranen i år! Krya på dig!