torsdag, januari 12, 2012

Ett stort TACK!

Livet är en fest och vi är alla bjudna :-)

Jag vill slänga in ett litet inlägg tillägnat alla Er läsare! Utan Er vore det inte lika roligt att baka och laga mat. För det är så, att när jag står där i köket, så går mina tankar till Er. Många kommenterar mina inlägg och det gör mig alltid så pirrigt glad! Tack!

Det finns några bloggar jag börjat följa .. bloggar som är personliga, varma och inspirerande. Jag vet att även ni följer min blogg eftersom ni troget lämnar söta kommentarer. Som bloggare ömmar jag för andra bloggare och jag vill gärna att ni kollar in de här bloggarna....

VARDAGSLYX - supermysig tjej som främst bloggar om mat. Hon ömmar även hon för sina läsare och uppmärksammar andra bloggar genom gulliga inlägg.

Bake and fun - Söta Eva-Lena bloggar om alla sina bakverk och snacka om att hon är flitigt. Många inlägg varje vecka!

3 kommentarer:

Evalena - bakeandfun sa...

MEN du är ju för gullig!!! Tack detsamma! OM du visste hur betydande din blogg har blivit (och för alla mina tjejkompisar också) ;) när någon av oss har bakat o lägger ut bild på Facebook så kan det låta så här:
"gud va snygga, är det Sara´s recept?" eller "idag gjorde jag laxen" Vilken då? "Sara´s förstås" hahahaha du är ju för 17 vår idol! kram o tack för allt gott du delar med dig av!

Evalena - bakeandfun sa...

Smyger in igen o hoppas det var ok att jag lånade ditt foto in till mig? ;)
Annars får du hojta till så tar jag bort det direkt. kram

Sara sa...

Det glädjer mig så mycket att jag blir tårögd! Du har lämnat många fina ord till mig & jag är så glad över att du tycker lilla jag kan ge dig inspiration! Du ger mig kraft och vilja att baka mer :-)

Och angående bilder ... ta vad du vill!! :-)

STOR kram till dig, Eva-Lena <3