fredag, februari 24, 2012

Lazy friday ...

Ännu en dag hemma från jobbet med vila på schemat. Fick trevligt besök av min fina vän Linda. Vart tog timmarna vid köksbordet vägen?

Daniel drar till Tyskland över natten för påfyllning av vårt dryckesförråd och han hade tagit ledigt från jobbet idag så han har pysslat om mig och bl a fixat god lunch... eller, jag skulle snarare kalla det lördagsmiddag iof för det var inte så simpelt som gårdagens lunch (ägg och frukt). Men Daniel har en förmåga att snabbt slänga ihop nåt på nolltid. Det är min Daniel det <3

Underbart väder har det varit idag också och jag har inspekterat mina växter - främst invändigt. Och tänk .. det känns som de börjat vakna och fått nytt liv!

Ikväll blir det mys, men frågan är vad jag ska titta på nu när "På spåret" är slut? "The Voice", är det nåt att ha?

Trevlig fredagskväll på er där ute!

 Kalvinnerfilé, stekt potatis och bea. "En snabblunch", enligt Daniel.


 Lite kärlek från Linda; godis och tulpaner. Tack!


 Grönska ....

 Och så lite gott till kaffet ,,,,

Måste bara visa ... den här är nerpackad i BB-väskan

2 kommentarer:

Jessica sa...

Gudars vilken söt mössa!!! Har inte packat min BB-väska än, har iof ca 11 v kvar :) Ser fram emot dina recept på barnmat!

Jenny sa...

Vilken uunderbart söt mössa!