torsdag, april 19, 2012

Billiga babynest

 Många fina tyger att välja på

Tyra ligger i sitt babynest och tittar på när mamma bakar.
Jag har en lång kudde i Tyras nest som hon ligger på.

Vill än en gång tipsa er om min mammas jobb! Stavregruppen i Trollhättan. En dagverksamhet för vuxna med funktionshinder. De säljer så mycket fint, bla babynest som mamma och hennes kollegor syr.

Priset är skamligt billigt: 275 kr! Och då kan du vraka och välja mellan olika tyger. Dessutom ingår ett underlägg av plastad frotté som är praktiskt att ha i ditt est om en olycka skulle vara framme :-) Köper du babynest på nätet kostar de runt 700 kr.

Tyra har ett nest och det är den bästa presenten vi fått. Hon ligger i den vart hon än är, jag bär med henne i den. På natten ligger hon i sitt nest i sin säng, det blir mer mysigt och ombonat än om hon hade legat direkt i sängen. Bebisar är ju vana att ha det trångt i mammas mage och vill ha det även så när de kommit till världen.

Stavregruppen
Slättbergsvägen 138
461 43 Trollhättan
Tfn: 0520-495357
Stavregruppen.Off@trollhattan.se

17 kommentarer:

Ida sa...

Du har en så otroligt fin liten tjej :)! Grattis!

lisa sa...

kan man beställa dessa över nätet? grymt bra pris!!!

Sara sa...

Hej!
Ja priset är grymt bra! Du får ringa och beställa. 0520-495357

Kram Sara

Susanne sa...

Jättefina och vilket bra pris! Det ska jag lägga på minnet tills det är dags för lillasyskon till Vilhelm =)

/Susanne

Anonym sa...

Hej Sara!
Hittade till din blogg när jag googlade om babynest. Är det bara att ringa Stavregruppen och beställa?

Kram Kristina

Sara sa...

Hej Kristina! Yes ring dem, de nås mån-fre, 9-15.

Mvh Sara

Anonym sa...

Hej!
Fick babynestet, det är verkligen jättefint, tack för tipset :)

Anonym sa...

Hej,

Har du inner måtten på babynesten? Samt har vet du hur lång tid det tar inna man kan få den?
Har du någon mer bild på den?

Tack på förhand!

Nathalie sa...

Hej!Kan man få beställa ett sånt och få det hemskickat? De var så otrligt fina och otroligt bra pris också! Om du vill kan du höra av dej mer till Nathalie_grankvist@hotmail.com .

Sara sa...

Hej Nathalie!

Ring 0520-495357 så skickar de på posten, inga problem!

Kul att du tycker de är fina!

Kram Sara

erik sa...

Hejsan! Kollade igenom Google och kom in på din sida. Jag undrar om du fortfarande säljer babynest?
Är isåfall jätte intresserad av att beställa en :)
Du skulle kunna Maila mig då jag inte vet om jag kommer se om du kommenterar här.
erikajegust@hotmail.com
Mvh Erika

Anonym sa...

Undrar också, sälj de fortfarande? till vilket pris?

mvh Jonna

mail: jonna@kallela.com

David Tenser sa...

Tack för tipset! Vi köpte ett babynest och är jättenöjda. Svar till alla andra som undrar: adress och telefonnummer finns ju i blogginlägget! Bara ring numret som står och säg att du är intresserad av babynest så mailar de över mer information. Beställning görs via e-mail.

Unknown sa...

hej sara hitta dig via nätet jag skulle gärna vilja beställa ett babynest av dig kan du kontakta mig via mail¨.

sandrajohansson2006@hotmail.com

Anonym sa...

hej!
kan man få faktura med organisationsnumemr?
Tänker så jag kan försäkra mig om att detta är lagligt, alltså, skattat, momsat och bokfört. annars kan ju även jag åka dit eftersom det är olagligt, även på hobbynivp att säla om man inte skattar & momsar! ;)

elin sa...

Hej! Var kan man se bild på de olika tygerna till babynesten? Mvh elin

Anonym sa...

Hej. Säljer du fortfarande babynest? Du får gärna kontakta mig tinaballerina_85@hotmail.com
Mvh Tina Bengtsson