söndag, april 01, 2012

Tack ...

.. för alla fina ord!

Idag är Tyra 4 veckor och vi börjar så smått "landa" i det nya liv som påbörjats. Vi fick en tuff start, både känslomässigt och med allt vad det innebär att få barn för tidigt. Men nu växer vår tjej stadigt och mår toppen - vilket hon gjort hela tiden.

Jag lovar att ni inte sett slutet här, fast jag ärligt talat ett tag kände att bloggen var det sista jag brydde mig om. Antar att man omvärderar saker och ting när man blir förälder. Nu när saker och ting lugnat sig och rutiner börja smyga sig in känns det roligt att blogga igen!

Tyra sover gott i bilen <3

2 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Så söt lilla Tyra är. Ha en skön söndagskväll. Ps du får gärna titta in i min blogg och vara med i min utlottning på silglasögón. kram Mimmi

Emma sa...

Stort grattis!! Jättesöt tös du har fått. /E