torsdag, augusti 16, 2012

Fynd

Okej .. jag älskar att fynda. Jag ser fram emot reklamen som dimper ner i brevlådan. Det har blivit ett bra sätt att motionera : att ta sig mellan Ica, Willys, ÖoB och Lidl. Jag har ärvt egenskapen av min mor och far.

Jag vet att det här är en blogg om mat och så .. men jag måste bara få dela med mig av ett par fynd från ÖoB och Lidl. Min mamma var på Lidl en sväng i morse. Omtänksam som hon är fyndade hon till mig och Tyra. Vi tog oss en tur dit tillsammans ..

 Supersöta stickers, 19.90 :- från Lidl

 Tack mamma!

 Klädhängare från ÖoB, 49 kr

Så himla söta! Tack mamma för att du överöser ditt barnbarn med 
"bra-ha-saker" och rustar oss för framtiden när det skall pottränas :-)


1 kommentar:

Therese C sa...

Tack så mycket för tipset om stickers på Lidl. Har varit där och köpt några paket, det är ju alltid bra att ha i jobbet :-)

Therese C