torsdag, september 20, 2012

Doftljus




Jag vet, inget ätbart, men jag vet å andra sidan att ni tillåter sånna här inlägg emellanåt också ;-)

Igår var jag för 1:a gången sen Tyra föddes hemifrån en kväll. Det kändes jättekonstigt, men otroligt skönt också. Dock sov hon när jag lämnade huset så för henne var det ingen skillnad. Kvällen spenderades hos min fina vän, som liksom jag är ett troget fan av "Bonde söker fru". 

Jag hade med mig ett doftljus från favvoaffären Lidl, då min vän är en ljusfantast. Vill inte avslöja priset, trots att min vän igår erkände att hon SÄLLAN besöker min blogg ;-) Men jag kan ju säga som så att hade jag valt att köpa ett Yankeeljus hade jag fått betala minst det femdubbla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Sara! Tusen tack för doftljuset! Fick rycka upp mig och bli lite mer "bloggaktiv" och här är är jag ;-)
Din blogg är verkligen superfin (men det visste jag ju sen innan...)!
Stor kram och tack för inspirationen man får här :-)
Helene

Maria sa...

Jag köpte också ett par doftljus från Lidl idag, burkarna är ju alldeles oemotståndliga!! :)