torsdag, december 08, 2011

God morgon!

Testar för 1:a gången kameran på min dator.
Funkar helt okej. Beror det på objektet? :-P

God morgon! Ja, idag är det verkligen en GOD morgon. Börjar jobba 9.30 och det är underbart att kliva upp tidigt och avnjuta en lång frukost framför Nyhetsmorgon. Känner att jag har sällskap idag, det är nån som sprattlar friskt!

Ikväll blir det bakning. Ska baka biscotti samt fredagskaka till jobbet. Håller dock för mig själv vilken kaka det blir ifall jag får besök av mina kollegor på bloggen. Återkommer ikväll/imorgon. Men jag kan ju säga så här .. det är ett av mina absolut nyfunna favoritrecept!

Ha en bra dag!

Ps. Tipsa mig gärna om gott julgodis! Dock inte mjuka kolor/fudge, det är inte riktigt min grej. Men gärna hård kola eller nåt med choklaaaaad!

3 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Hej hopp! Fredagslyx med fika = grejer det!
Jag tycker om att göra mjuka godisar så där kan jag nog inte hjälpa dig ;-)
Önskar dig en trevlig torsdag
Kramkram

Anonym sa...

:-) Freeeeeedag!!!! Här ska vi få, enligt rapport, goda chokladkakor med daim i tror jag! Ser framemot det!
Åh vad mysigt med sprattel i magen! :-)
Måste tipsa om en bok jag lästte när jag var gravid: A girlfriend´s guide to pregnancy av Vicky Iovine! Såååå rolig och sann, jag skrattade så jag grät! :-)
Ha en go helg! Vi ska göra julgodis, så tips kanske kommer efter helgen. Jag är ju dock ett stort fan av mjuka kolor! :-)
Kram Alexandra

Frostrosor sa...

Klart det beror på objektet!
Kardemummatryffel vill jag tipsa om! Recept finns på min blogg!