måndag, januari 02, 2012

Pizzabullar





Pizzabullar. Vilket perfekt påfund. Jag gör ett gäng och fryser ner, som jag sedan tar fram när jag t ex vill ha ett snabbt mellanmål eller om jag får besök av kompisarnas hungriga barn. De är dessutom perfekta att ta med på utflykten eller att äta på bilresan.

Fyll med det som finns i kylskåpet! På bilden har jag fyllt bullarna med chilisås, ost, bacon, oregano och svartpeppar.

Gör dem mindre och de blir ett gott och uppskattat tillbehör på buffén!

Jag hittade receptet hos Allt om mat.

2 kommentarer:

vardaxlyx sa...

Ser JÄTTE smarrigt ute! Det var såå länge sen jag gjorde pizzabullar. Hmm kanske skulle göra en sats till helgen!
Kramkram

Sara sa...

Mmm..de blev jättegoda! Skickade med ett gäng till sambons jobb som han ska bjuda på istället för kanelbullar...hahahaha!!!

Vad ska du fylla med? Det som kylskåpet erbjuder?

Kram Sara