söndag, januari 08, 2012

Spel som lockar till skratt!

Okej, jag vet att det här är en blogg om mina, Saras, delikatesser. Men jag måste bara dela med mig av det här underbara spelet! Mina föräldrar vann det i tipspromenaden som vi hade på nyår och igår var vi bortbjudna till dem. Efter massa god mat följde några timmars spelande ... Alltså, vi skrattade stundtals så vi nästan kissade ner oss. Det är INGET sportspel!



Sportfåne innehåller frågor som är roliga och intressanta både för sportfånar och för de som inte kan ett dugg om sport. Ett spel som gör att normala människor och sportfånar kan ha kul tillsammans!

Hur kul är det med frågor om vilket lag som vann Allsvenskan 2006 eller vem som vann herrarnas kulstötning i OS i Peking 2008? Inte så kul va, tycker alla!

Med detta spel kan du sätta din sporttokige brorsa, syrra, mamma, pappa eller kollega på prov! Alla icke-sportfånar har en god chans att vinna i detta sportfrågespel med annorlunda frågor.
Nå, vad tror ni??


Minns tillbaks på året som gått ...


Jag i somras. Bilden är tagen av min fina Anna, på en av våra sedvanliga "på-tu-man-hand-fester-med-mat-och-bag-in-box". Ser fram emot fler sådana längre fram i år ...

 Min fina, fina Daniel

Pappa - man nr 2 i mitt liv <3

Min otroligt söta och fräscha mamma <3

Min familj betyder verligen allt för mig och jag är så tacksam som har dem så nära ...

Inga kommentarer: