måndag, oktober 08, 2012

Mina fina ...

 Tyra lördagsmyser med morfar

Jag och mamma



Mina fina föräldrar förtjänar ett eget blogginlägg! Mina föräldrar har kommit att bli mina bästa vänner. Sedan jag träffade Daniel (för 4 år sen) så har jag börjat umgås ännu mer med mina föräldrar. Jag träffade dem ofta innan också men nu ses vi ännu mer. Vi tar promenader ihop, bjuder varandra på middagar, åker på resor, har spelkvällar ... Vi umgås på ett sätt som jag aldrig trodde vi skulle göra när jag var betydligt yngre. Fast .. vem vill umgås med sina föräldrar när man är 16 år?

Hur som helst ... det här är mina föräldrar och jag älskar dem över allt annat! De ställer upp på mig (oss) i vått och torrt och jag är så glad som har dem i mitt liv! Det är inte självklart att ha den relation jag har med mina föräldrar så därför är jag extra tacksam.

Ni är bäst ..

Inga kommentarer: