söndag, december 04, 2011

Slapp söndag



 Vinsten i gårdagens tävling! En superrolig
quiz om födelsedagsbarnet födelseår, -81

Fick det här söta arrangemanget + ett presentkort i
favvoaffären SG Interiör och Design, som tack för hjälpen.
Tack Linda!

Linda och jag på glöggfest 2009

Okej, ska redogöra lite snabbt över helgen. Klev upp 05 i fredags och stod hela eftermiddagen efter jobbet + halva kvällen med förberedelserna inför buffén till Lindas fest. Sänggång 24. I går klev jag upp 08 och fixade med buffén o a v b r y t e t till kl 14. Stannade inte ens upp för mat eller toa :-) Vilade mellan 14 och 14.30, sen var det uppstyrning inför festen och kl 16.30 var jag på plats med all mat och kl 18 började festen. Hemma kl 03 i natt .... Vaknade idag med "värsta bakfyllan". Så idag, fram till kl 16, har jag bara legat i soffan. Har vilat denna arma gravidkropp.. hahaha... Ryckte dock upp mig och tog en snabb stavpromenad i halkan samt 20 minuters workout. Daniel fixade hemmagjord pizza ...som tyvärr inte alls var god - så nu väntar en saftig apelsin.

Tur det är måndag i morgon så man kan vila upp sig ;-) Skämt åsido, allt jobb och fixande var verkligen värt det. Linda och hennes familj var så tacksamma för hjälpen och det var så många som berömde det jobb jag gjort. Tack!

Vad har ni gjort i helgen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses Sara, vilken vän du är!!!Skönt att du vilade igår!
Allt verkar verkligen jättegott, och det här ska sparas inför framtida buffeér, jag brukar fastna i paj och salladsträsket när jag gör buffé, kul med nya tips! :-)
Ha en härlig vecka!
Kram Alexandra